Posted by AlmansuQie™

Emoticon Di Post Entry

Emoticon Yahoo! Messenger..Sebenarnya dah ramai yang buat tutorial ni.. Ana tulis balik untuk simpanan peribadi..Ok untuk yang ini, caranya begini..

Posted by AlmansuQie™

Blogspot Dengan Gaya Wordpress

Pernah tengokkan wordpress?? Kali ini kita buat template kita macam wordpress skit. Kita main sorok-sorok widget.

Posted by AlmansuQie™

Cara Membuat Favicon

Assalamualaikum..ok..Kalau kita buka sesuatu website atau blog maka kekadang kita tengok ada gambar atau icon pada address bar (kat tempat alamat url tu).

Posted by AlmansuQie™

Membuat Label Flash (Blogumus)

Ha tutorial ni Ana ambil dari Blogger Buster. Cantik kalau dapat buat label macam ni..Ini untuk simpanan Ana, kalau Antum minat boleh ikut tutorial ni..

Posted by AlmansuQie™

The Cutest Blog On The Block

Teringin untuk menggunakan transparent background macam ini??Menarik kan?? Ada bayak lagi..Boleh dapatkannya di LamanIni. Untuk menampalnya di blog senang saja.

Posted by AlmansuQie™

Cara Membuat Menu Tab View

Apakah makhluk yang bernama Menu Tab View ni?. Boleh tengok sebelah kanan blog ni. Ana isikan dengan tips2/artikel2 di dalamnya. Kotak menu ni sangat berguna.

Cara Memasang Total Post & Total Komen

Assalamualaikum..Pekabor semua?? Sebagai permulaan setelah lama meniggalkan dunia blogging..kira post pertama yang ditulis di tanahair ni..kita mula dengan perkara mudah aje..Pasang Total Post dan Total Komen.

Macam biasa dalam keadaan Loggin. Copy kod2 dibawah dan paste di Add a Gadget => HTML/Javascript.

<script style="text/javascript">

function numberOfPosts(json) {
document.write('Total Posts: <b>' + json.feed.openSearch$totalResults.$t + '</b><br>');
}
function numberOfComments(json) {
document.write('Total Comments: <b>' + json.feed.openSearch$totalResults.$t + '</b><br>');
}
</script>
<ul><li><script src="http://NAMABLOG.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=json-in-script&callback=numberOfPosts"></script></li>

<li><script src="http://NAMABLOG.blogspot.com/feeds/comments/default?alt=json-in-script&callback=numberOfComments"></script></li></ul>


Gantikan text merah dengan nama blog Antum..Dah siap klik save yer..

Tips² Terkait



25 Komentar:

Fakeh June 24, 2010 at 10:17 PM  

KAJIAN SEMASA MENGENAI PERKEMBANGAN WAHABBI DI MALAYSIA, sila google tajuk-tajuk seperti di bawah ini:-

(a) http://www.mediafire.com/?ne2dmyeinzo
(b) Jaringan Wahabbi Sdn Bhd
(c) Jom Kenali Dr Maza & Co
(d) Ahlul Bait Yang Dicerca
(e) Tok Ayah Zid Kedai Lalat
(f) Kuasa Tiang Kepada Cita-cita
(g) 40 Mutiara Hikmat Serambi Mekah

gelang December 25, 2010 at 7:48 AM  

jual berbagai aksesoris gelang korea dg harga murah

Ok Artikel September 29, 2014 at 6:34 AM  

Konten Adalah Raja Dan Backlink Adalah Ratu... Sebuah Blog Tidak Akan Pernah Bagus Jika Tidak Di Dukung Artikel Yang Berkualitas... www.okartikel.com

obat pembesar penis March 9, 2015 at 9:42 AM  

Thanks Infonyaa jangan lupa mampir di www.v-max1.com yah,salam kenal smuaa..
smoga bermanfaat

Mrowen williams April 12, 2016 at 10:01 PM  

Adakah anda memerlukan pinjaman peribadi?
Pinjaman Tunai Perniagaan?
Pinjaman tidak bercagar
Pinjaman Cepat dan Mudah?
Pantas Proses Permohonan?
Kelulusan dalam tempoh 24-72 jam?
Tiada Bayaran Tersembunyi Loan?
Pembiayaan dalam masa kurang dari 1 Minggu?
Dapatkan modal kerja tidak bercagar?
Hubungi Kami Pada: williamsmrowen@gmail.com

PINJAMAN Perkhidmatan yang disediakan termasuk:
================================
* Pinjaman Commercial.
* Pinjaman Peribadi.
* Pinjaman Perniagaan.
* Pelaburan Pinjaman.
* Pinjaman Pembangunan.
* Pembelian Pinjaman.
* Pinjaman Construction.
* Pinjaman Perniagaan Dan banyak More:
Hubungi Kami Pada: williamsmrowen@gmail.com

Laura Jacobs May 22, 2016 at 5:57 PM  

Hello,
Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Jane Alison, pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami. hubungi hari ini kami melalui e-mel supaya kita boleh memberikan syarat-syarat pinjaman dan syarat-syarat kami di: (saintloanss@gmail.com)

Fatma Fatma September 27, 2016 at 2:21 AM  

Hello semua, saya fatma dari Indonesia menyeronokkan saya menasihatkan anda semua di sini tidak memohon pinjaman di mana-mana syarikat atau pemberi pinjaman di laman web ini, orang-orang di sini adalah palsu, penipu dan penipuan, walaupun sebahagian daripada keterangan di sini adalah semua palsu mereka orang yang sama yang melakukan itu semua, mereka masih orang yang sama melakukannya. jadi sila berhati-hati untuk tidak jatuh yang tertipu atau menipu rakan-rakan Indonesia, saya menipu empat kali sekitar Rp200,000,000 juta untuk yuran pendaftaran, yuran perpindahan, kos cukai dan kos insurans, tetapi selepas pembayaran saya, saya tidak mendapatkan pinjaman saya, tetapi mereka meminta saya membayar lagi dan sekali lagi,

 Ia akan menarik minat anda untuk mengetahui bahawa ada undang-undang kewangan atau kaedah-kaedah kos ini mendapat pinjaman dari bank-bank, peminjam atau syarikat tetapi Allah bersyukur kerana saya kemudian menerima pinjaman sebanyak $ 100,000 daripada syarikat yang seorang kawan saya yang memperkenalkan saya dengan sebenar dan syarikat pinjaman dipercayai, (theresaloancompany@gmail.com), mereka adalah syarikat yang terkemuka di Asia, mereka berada di sini untuk membantu kita semua yang telah scammed dan menipu, jadi jika anda memerlukan kredit yang lebih baik pergi kepada syarikat-syarikat dalam

(Theresaloancompany@gmail.com) atau jika anda mempunyai rakan-rakan dan memberitahu mereka untuk membantu anda untuk menghubungi mereka untuk pinjaman, okay, anda boleh mendapatkan yang sangat mudah untuk mendapatkan serendah 2% daripada pinjaman tanpa cagaran atau penjamin. Ini adalah e-mel mereka

(Theresaloancompany@gmail.com) Anda boleh menghubungi mereka dengan aplikasi anda adalah baik dengan mereka anda akan mendapat pinjaman anda dalam masa 24 jam, asli cepat dan saya terpaksa membantu penipuan negara saya, e-mel saya adalah (Feyzilfatma@gmail.com) hubungi saya atau (martinimarais1986@gmail.com) untuk maklumat lanjut, saya bersedia untuk membantu TUHAN memberkati engkau ambil perhatian all.please tiada yuran pendaftaran tiada yuran pemindahan, tiada bayaran cukai, tiada bayaran insurans) harta pemberi pinjaman atau syarikat tidak memungut caj ini .Allah memberkati kita yuran pemindahan, yuran tiada cukai, tiada bayaran insurans) sebenar Lender Syarikat atau tidak memungut caj penutup penyanyi,

Fatma Fatma September 30, 2016 at 6:57 AM  

Hello semua, saya fatma dari Indonesia menyeronokkan saya menasihatkan anda semua di sini tidak memohon pinjaman di mana-mana syarikat atau pemberi pinjaman di laman web ini, orang-orang di sini adalah palsu, penipu dan penipuan, walaupun sebahagian daripada keterangan di sini adalah semua palsu mereka orang yang sama yang melakukan itu semua, mereka masih orang yang sama melakukannya. jadi sila berhati-hati untuk tidak jatuh yang tertipu atau menipu rakan-rakan Indonesia, saya menipu empat kali sekitar Rp200,000,000 juta untuk yuran pendaftaran, yuran perpindahan, kos cukai dan kos insurans, tetapi selepas pembayaran saya, saya tidak mendapatkan pinjaman saya, tetapi mereka meminta saya membayar lagi dan sekali lagi,

 Ia akan menarik minat anda untuk mengetahui bahawa ada undang-undang kewangan atau kaedah-kaedah kos ini mendapat pinjaman dari bank-bank, peminjam atau syarikat tetapi Allah bersyukur kerana saya kemudian menerima pinjaman sebanyak $ 100,000 daripada syarikat yang seorang kawan saya yang memperkenalkan saya dengan sebenar dan syarikat pinjaman dipercayai, (theresaloancompany@gmail.com), mereka adalah syarikat yang terkemuka di Asia, mereka berada di sini untuk membantu kita semua yang telah scammed dan menipu, jadi jika anda memerlukan kredit yang lebih baik pergi kepada syarikat-syarikat dalam

(Theresaloancompany@gmail.com) atau jika anda mempunyai rakan-rakan dan memberitahu mereka untuk membantu anda untuk menghubungi mereka untuk pinjaman, okay, anda boleh mendapatkan yang sangat mudah untuk mendapatkan serendah 2% daripada pinjaman tanpa cagaran atau penjamin. Ini adalah e-mel mereka

(Theresaloancompany@gmail.com) Anda boleh menghubungi mereka dengan aplikasi anda adalah baik dengan mereka anda akan mendapat pinjaman anda dalam masa 24 jam, asli cepat dan saya terpaksa membantu penipuan negara saya, e-mel saya adalah (Feyzilfatma@gmail.com) hubungi saya atau (martinimarais1986@gmail.com) untuk maklumat lanjut, saya bersedia untuk membantu TUHAN memberkati engkau ambil perhatian all.please tiada yuran pendaftaran tiada yuran pemindahan, tiada bayaran cukai, tiada bayaran insurans) harta pemberi pinjaman atau syarikat tidak memungut caj ini .Allah memberkati kita yuran pemindahan, yuran tiada cukai, tiada bayaran insurans) sebenar Lender Syarikat atau tidak memungut caj penutup penyanyi,

Mrs Martins October 22, 2016 at 6:38 AM  

Hello, semua orang, sila, saya cepat ingin menggunakan media ini untuk berkongsi kesaksian saya bagaimana Tuhan mengarahkan saya kepada pemberi pinjaman kredit yang benar-benar mengubah hidup saya kemiskinan dengan seorang wanita kaya dan kini saya mempunyai kehidupan yang sihat tanpa tekanan dan kewangan kesukaran,

 Selepas berbulan-bulan cuba untuk mendapatkan pinjaman di internet dan saya telah ditipu sebanyak 400 juta saya menjadi begitu terdesak dalam mendapatkan pinjaman daripada pemberi pinjaman dalam talian adalah legit dalam kredit dan tidak akan meningkatkan kesakitan saya, jadi saya memutuskan untuk beralih kepada rakan saya untuk mendapatkan nasihat tentang bagaimana untuk mendapatkan pinjaman dalam talian, kita bercakap mengenainya dan kesimpulan kami memberitahukan kepadanya tentang seorang wanita yang bernama Puan Theresa yang juga Ketua Pegawai Eksekutif Theresa Loan.Company

 Saya memohon untuk jumlah pinjaman (800 juta) dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, jadi pinjaman yang diluluskan dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dibuat pada pindahan kredit, disebabkan oleh hakikat bahawa ia tidak memerlukan cagaran untuk pemindahan pinjaman, saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen daripada mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang daripada dua jam wang pinjaman itu telah didepositkan ke dalam akaun bank saya.

Saya fikir ia adalah jenaka sehingga saya menerima panggilan daripada bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah 800 juta. Saya amat gembira kerana akhirnya Tuhan menjawab doa saya dengan pesanan pemberi pinjaman saya dengan kredit sebenar saya, yang boleh memberikan keinginan hati saya.

Terima kasih kepada Puan Theresa untuk membuat adil hidup saya, jadi saya cadangkan sesiapa yang berminat dalam mendapatkan pinjaman untuk sila hubungi Cik Theresa melalui e-mel Theresaloancompany@gmail.com untuk maklumat lanjut mengenai bagaimana untuk mendapatkan pinjaman anda,

Jadi terima kasih banyak untuk masa yang anda luangkan untuk membaca tentang kejayaan saya dan saya berdoa Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam kehidupan anda.
Saya menamakan martini, anda boleh hubungi saya untuk lebih banyak rujukan melalui e-mel saya: martinimarais1986@gmail.com atau fatma melalui feyzilfatma@gmail.com. terima kasih

mr waren November 30, 2016 at 1:15 PM  

Hello,

Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda ingin untuk membayar bil-bil anda? Adakah anda mahu
mengembangkan perniagaan anda? Apa yang anda perlu lakukan adalah untuk kembali kepada kami untuk lebih
maklumat mengenai cara untuk bermula, dan anda akan dapat? Pinjaman yang anda inginkan.
Tawaran ini adalah terbuka kepada semua, bahawa maklumat di bawah ini hendaklah dikembalikan semula pada
masa. Sila ambil perhatian bahawa syarat-syarat pinjaman kami adalah 3% kadar faedah. anda
mesti memberikan kami maklumat yang diminta di bawah kerana ia membolehkan kami untuk menyediakan
anda dengan syarat-syarat kredit yang anda masukkan untuk memaklumkan jumlah pinjaman yang tepat.
jika Berminat dengan pinjaman dari syarikat kami. anda diminta
untuk mengisi maklumat yang disediakan di bawah dan kembali kepada kami untuk meneruskan daripada
transaksi pinjaman anda.

Isi Maklumat Ini Di bawah:

borang permohonan pinjaman {talian}
1) nama: ----------------------------
2) Negara: --------------------------
3) Pekerjaan: ---------------------
4) Status perkahwinan: -------------------
5) Nombor telefon sah: ----------
6) Bulanan Tempoh pendapatan / Pinjaman: ---------------
7) Alamat: ---------------------------------------------
8) Tujuan pinjaman: -----------------------
9) Jumlah Pinjaman yang diperlukan: ---------------------------
10) Pernahkah anda memohon pinjaman sebelum: --------

E-MAIL: warenbufettloanfirm11@gmail.com



Terima kasih,

Justin S. Nez January 17, 2017 at 11:31 PM  

Gera diena, aš bazė danų Noriu liudija gerą paskolų skolintojas, kuri parodė šviesą man po buvo apgauti 4 skirtingų interneto tarptautinės skolintojas, visi jie žada duoti man paskolą, kad man mokėti daug mokesčių, kurie suteikia ir sudarė be teigiamo rezultato. Aš pamečiau savo kietajame uždirbti pinigus, ir visa tai buvo 8,000USD. Vieną dieną, kai aš naršiau internete looking forsterated kai aš atėjau visoje parodymai žmogus, kuris taip pat buvo apgaudinėjama, ir galų gale pridedamas prie teisėtu paskolos kompanijos "VANDENYNO FINANSŲ paskolos bendrovė (oceanfinance113@gmail.com), kur jis pagaliau gavo savo paskolos, todėl aš nusprendžiau kreiptis į tą pačią paskolos bendrovė, ir tada jiems papasakojo savo istoriją apie tai, kaip man buvo apgauti 4 skirtingų skolintojų, kurie nieko nedarė, bet įvertinti man daugiau skausmo. Aš paaiškinti elektroniniu paštu kompanija ir visi jie man pasakė, buvo verkti ne daugiau, nes aš noriu gauti savo paskolos savo verslui, o taip pat padariau teisingą pasirinkimą kreiptis į juos. Aš užpildžiau paraišką paskolai gauti ir toliau visa tai buvo paprašyta iš manęs, kad aš turiu paskolą sumą $ 600,000.00 dolerių šį puikų Company "(VANDENYNO FINANSŲ paskolų įmonės} valdomą OFLC ir čia aš esu šiandien patiko mano šeima, nes OCEAN FINANCE paskolos bendrovė suteikė man paskolą, todėl aš padariau pažadą sau, kad aš nuolat matau internete apie tai, kaip aš gavau mano paskolą. Ar jums reikia paskolos skubiai? draugiškas ir greitai susisiekti OCEAN FINANCE paskolos įmonę dabar jūsų paskolos elektroniniu Pašto programos: (oceanfinance113@gmail.com) Manau, kiti žmonės taip pat duoti parodymus apie tą patį sąžiningas skolintojas

Justin S. Nez January 17, 2017 at 11:40 PM  

Gera diena,aš bazė danų Noriu liudija gerą paskolų skolintojas, kuri parodė šviesą man po buvo apgauti 4 skirtingų interneto tarptautinės skolintojas, visi jie žada duoti man paskolą, kad man mokėti daug mokesčių, kurie suteikia ir sudarė be teigiamo rezultato. Aš pamečiau savo kietajame uždirbti pinigus, ir visa tai buvo 8,000USD. Vieną dieną, kai aš naršiau internete looking forsterated kai aš atėjau visoje parodymai žmogus, kuris taip pat buvo apgaudinėjama, ir galų gale pridedamas prie teisėtu paskolos kompanijos "VANDENYNO FINANSŲ paskolos bendrovė (oceanfinance113@gmail.com), kur jis pagaliau gavo savo paskolos, todėl aš nusprendžiau kreiptis į tą pačią paskolos bendrovė, ir tada jiems papasakojo savo istoriją apie tai, kaip man buvo apgauti 4 skirtingų skolintojų, kurie nieko nedarė, bet įvertinti man daugiau skausmo. Aš paaiškinti elektroniniu paštu kompanija ir visi jie man pasakė, buvo verkti ne daugiau, nes aš noriu gauti savo paskolos savo verslui, o taip pat padariau teisingą pasirinkimą kreiptis į juos. Aš užpildžiau paraišką paskolai gauti ir toliau visa tai buvo paprašyta iš manęs, kad aš turiu paskolą sumą $ 600,000.00 dolerių šį puikų Company "(VANDENYNO FINANSŲ paskolų įmonės} valdomą OFLC ir čia aš esu šiandien patiko mano šeima, nes OCEAN FINANCE paskolos bendrovė suteikė man paskolą, todėl aš padariau pažadą sau, kad aš nuolat matau internete apie tai, kaip aš gavau mano paskolą. Ar jums reikia paskolos skubiai? draugiškas ir greitai susisiekti OCEAN FINANCE paskolos įmonę dabar jūsų paskolos elektroniniu Pašto programos: (oceanfinance113@gmail.com) Manau, kiti žmonės taip pat duoti parodymus apie tą patį sąžiningas skolintojas

Glory Chilly March 16, 2017 at 8:44 AM  

Hello,
Adakah anda dari segi kewangan ke bawah? mendapatkan pinjaman sekarang dan memulihkan perniagaan anda, Kami adalah pemberi pinjaman yang boleh dipercayai dan kami memulakan program pinjaman ini untuk membasmi kemiskinan dan mewujudkan peluang untuk keistimewaan yang kurang untuk membolehkan mereka menubuhkan sendiri dan memulihkan perniagaan mereka tahun baru ini. untuk maklumat lanjut, anda boleh menghubungi kami melalui e-mel: (gloryloanfirm@gmail.com). mengisi borang Maklumat Peminjam di bawah:

Nama penuh: _______________
Negara: __________________
Seks: ______________________
Umur: ______________________
Jumlah Pinjaman Diperlukan: _______
Tempoh Pinjaman: ____________
Tujuan pinjaman: _____________
Nombor telefon bimbit: ________

sila memohon syarikat yang sah.

Marcia Retnawati April 15, 2017 at 4:31 PM  

Hello semua,
Nama saya Marcia Retnawati bandar Batan Miroto Semarang di Indonesia, saya mahu menggunakan medium ini untuk menasihati semua orang untuk memudahkan berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di sini, jadi banyak pemberi pinjaman pinjaman di sini adalah semua penipu dan mereka hanya di sini untuk menipu anda daripada wang anda, saya memohon pinjaman kira-kira 100 juta daripada seorang wanita di Malaysia dan saya kehilangan kira-kira 6 juta tanpa mengambil pinjaman, mereka meminta lagi dan lagi untuk kos, saya membayar hampir 6 juta masih saya tidak mendapat pinjaman,

Allah kemuliaan, saya bertemu dengan seorang rakan yang baru sahaja digunakan untuk pinjaman, dan dia mendapat pinjaman tanpa sebarang tekanan, jadi dia memperkenalkan saya kepada Puan Alicia Radu, dan saya memohon untuk 500 juta, saya fikir ia adalah jenaka dan penipuan, tetapi saya mendapat pinjaman saya dalam masa kurang daripada 24 jam hanya 2% tanpa cagaran. Saya amat gembira kerana saya telah diselamatkan daripada mendapat miskin.

jadi saya menasihati semua penduduk di sini yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi
Puan Alicia Radu, melalui e-mel: aliciaradu260@gmail.com

Anda masih boleh hubungi saya jika anda memerlukan sebarang maklumat lanjut melalui e-mel: Marciaretnawati450@gmail.com

sekali lagi mengucapkan terima kasih kepada anda semua kerana membaca kesaksian saya dan Allah terus memberkati kita semua dan memberi kita kehidupan yang panjang dan kemakmuran

Yunita Ariyanti April 26, 2017 at 10:27 PM  

Hello,
I am Yunita Ariyanti from the city of Surubaya, address demak java, in indonesia, I want to use this medium to advice all my fellow indonesian citizen. who have been seeking for a loan, you just have to be careful. The only place and company that can offer you loan is LILIANA DONATO loan company. a reliable and trusted loan company who has change my life from grass to grace, I got my loan from them. They are the only legitimate loan company on the internet. I spent almost 22 million in the hands of a fake loan company from philippine .
But Mrs Liliana Donato gave me my dream back and regain my trust for humanity again. contact Mrs. Liliana for your loan request
via email: lilianadonatoloancompany@gmail.com.
My own personal email: yunitariyanti33@gmail.com. You can also contact me via my email for more information about Mrs. Liliana Thanks all for hearing my testimony.
God bless.

Yunita Ariyanti April 26, 2017 at 10:33 PM  

Hello,
Saya Yunita Ariyanti dari bandar Surubaya, alamat demak java, di Indonesia, saya mahu menggunakan medium ini untuk menasihati semua warganegara indonesian rakan-rakan saya. yang telah memohon untuk pinjaman, anda hanya perlu berhati-hati. Satu-satunya tempat dan syarikat yang boleh menawarkan pinjaman anda adalah LILIANA DONATO syarikat pinjaman. syarikat pinjaman dipercayai dan dipercayai yang mempunyai mengubah hidup saya dari rumput untuk tangguh, saya mendapat pinjaman saya daripada mereka. Mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman sah di internet. Saya menghabiskan hampir 22 juta di tangan sebuah syarikat pinjaman palsu dari philippine.
Tetapi Puan Liliana Donato memberikan saya impian saya kembali dan mendapatkan semula kepercayaan saya untuk umat manusia lagi. menghubungi Puan Liliana untuk permintaan pinjaman anda
  melalui e-mel: lilianadonatoloancompany@gmail.com.
e-mel peribadi saya sendiri: yunitariyanti33@gmail.com. Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya untuk maklumat lebih lanjut mengenai Puan Liliana Terima kasih semua untuk mendengar keterangan saya.
Tuhan merahmati.

Nurliana Novi May 3, 2017 at 5:31 AM  

Hello,
Saya Nurliana Novi saya ingin berkongsi kerja-kerja yang baik dari Allah dalam hidup saya kepada bangsaku yang mencari pinjaman di Asia dan bahagian-bahagian lain perkataan, kerana ekonomi tidak baik di beberapa negara.
 Saya kini tinggal di jakarta di Indonesia. Saya adalah seorang janda dengan empat kanak-kanak dan saya telah terperangkap dalam keadaan kewangan yang pada bulan Julai 2016 dan saya perlu membiayai semula dan membayar bil-bil saya
Saya adalah mangsa penipuan pemberi pinjaman 4 kredit, saya hilang begitu banyak wang kerana saya mendapatkan pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya ditahan oleh rakyat hutang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan kawan-kawan saya yang saya terangkan keadaan saya dan kemudian memperkenalkan saya kepada syarikat pinjaman yang ELINA JOHNSON LOAN FIRM reliabl.
Bagi orang-orang yang mencari pinjaman? Jadi, anda perlu berhati-hati kerana banyak syarikat-syarikat pinjaman penipuan internet di sini, tetapi mereka masih amat nyata dalam syarikat-syarikat pinjaman palsu.
 Saya mendapat pinjaman saya dari ELINA JOHNSON LOAN FIRM Rp500,000,000 dengan mudah dalam tempoh 24 jam yang saya digunakan, jadi saya memutuskan untuk berkongsi kerja yang baik dari Allah melalui ELINA JOHNSON LOAN FIRM dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat anda jika anda memerlukan pinjaman anda sila hubungi ELINA JOHNSON LOAN FIRM. menghubungi mereka melalui e-mel:. (Elinajohnson22@gmail.com)
Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya di (nurliananovi96@gmail.com) jika anda mendapati sukar atau mahu prosedur untuk mendapatkan pinjaman.

Osman raheem May 16, 2017 at 3:02 PM  

mengambil risiko sekali lagi kerana saya begitu banyak terdesak untuk menubuhkan sebuah perniagaan untuk kejutan terbesar saya, jumlah pinjaman dikreditkan ke akaun bank saya dalam tempoh 24 jam perbankan tanpa sebarang tekanan untuk mendapatkan pinjaman saya. Saya terkejut kerana saya mula jatuh mangsa penipuan! Jika anda berminat untuk mendapatkan apa-apa jumlah pinjaman & anda berada di mana-mana negara, saya akan memberi nasihat boleh menghubungi Encik Osman Loan Firm melalui e-mel osmanloanserves@gmail.com

BORANG MAKLUMAT PERMOHONAN PINJAMAN
Nama pertama......
Nama tengah.....
2) Jenis Kelamin: .........
3) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .........
4) Tempoh Pinjaman: .........
5) Negara: .........
6) Alamat Rumah: .........
7) Nombor Telefon: .........
8) Alamat e-mel ..........
9) Pendapatan Bulanan: .....................
10) Pekerjaan: ...........................
11) Yang tapak adakah anda di sini tentang kami .....................
Terima kasih dan salam mesra.
Derek Email osmanloanserves@gmail.com

Novi Setya May 30, 2017 at 2:45 PM  

Hai semua,
Nama saya Novi Setya dari kota Bogor di Indonesia, saya mahu menggunakan medium ini untuk menasihati semua orang berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di sini, pinjaman sehingga peminjam banyak di sini adalah penipu dan mereka hanya di sini untuk menipu anda daripada wang anda . , Saya memohon pinjaman kira-kira 250 juta daripada seorang wanita di Filipina dan saya kehilangan kira-kira 15 juta tanpa mengeluarkan pinjaman, mereka berulang kali meminta bayaran, saya dibayar hampir 10 juta wang jadi saya tidak mendapatkan pinjaman, di sana saya menunjukkan saya sekitar 2 kali dua wanita yang berbeza di Filipina, saya berharap saya akan berjumpa dengan orang yang betul, tetapi ia tidak.

Allah kemuliaan, saya bertemu dengan seorang rakan yang baru-baru ini telah memohon untuk pinjaman, dan dia mendapat pinjaman tanpa tekanan, jadi dia memperkenalkan saya kepada Zenith Bank tawaran pinjaman, dan saya memohon pinjaman sebanyak 350 juta, saya menganggap ia adalah satu jenaka dan penipuan, tetapi saya mendapat pinjaman saya dalam masa kurang daripada 24 jam hanya 2% tanpa cagaran. Saya amat gembira kerana saya selamat daripada kemiskinan.

Jadi nasihat saya kepada semua orang di sini yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi Zenith Bank
 melalui e-mel: zenithbankloanoffer88@gmail.com

Anda masih boleh hubungi saya jika anda memerlukan sebarang maklumat lanjut melalui e-mel: novisetya1989@gmail.com

Sekali lagi terima kasih kerana membaca kesaksian saya dan Allah terus memberkati kita semua dan memberi kita panjang umur dan kemakmuran

Novi Setya May 31, 2017 at 4:54 AM  

Hai semua,
Nama saya Novi Setya dari kota Bogor di Indonesia, saya mahu menggunakan medium ini untuk menasihati semua orang berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di sini, pinjaman sehingga peminjam banyak di sini adalah penipu dan mereka hanya di sini untuk menipu anda daripada wang anda . , Saya memohon pinjaman kira-kira 250 juta daripada seorang wanita di Filipina dan saya kehilangan kira-kira 15 juta tanpa mengeluarkan pinjaman, mereka berulang kali meminta bayaran, saya dibayar hampir 10 juta wang jadi saya tidak mendapatkan pinjaman, di sana saya menunjukkan saya sekitar 2 kali dua wanita yang berbeza di Filipina, saya berharap saya akan berjumpa dengan orang yang betul, tetapi ia tidak.

Allah kemuliaan, saya bertemu dengan seorang rakan yang baru-baru ini telah memohon untuk pinjaman, dan dia mendapat pinjaman tanpa tekanan, jadi dia memperkenalkan saya kepada Zenith Bank tawaran pinjaman, dan saya memohon pinjaman sebanyak 350 juta, saya menganggap ia adalah satu jenaka dan penipuan, tetapi saya mendapat pinjaman saya dalam masa kurang daripada 24 jam hanya 2% tanpa cagaran. Saya amat gembira kerana saya selamat daripada kemiskinan.

Jadi nasihat saya kepada semua orang di sini yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi Zenith Bank
melalui e-mel: zenithbankloanoffer88@gmail.com

Anda masih boleh hubungi saya jika anda memerlukan sebarang maklumat lanjut melalui e-mel: novisetya1989@gmail.com

Sekali lagi terima kasih kerana membaca kesaksian saya dan Allah terus memberkati kita semua dan memberi kita panjang umur dan kemakmuran

Alex Donald June 15, 2017 at 5:59 PM  

Hello, ini adalah kumpulan kewangan Donegal. A bereputasi, sah &
bertauliah pemberi pinjaman. Kami memberi pinjaman daripada semua
jenis dalam cara yang sangat cepat dan mudah. Kami menawarkan pinjaman
komersial, pinjaman perniagaan, Penyatuan Hutang, pinjaman pelajar
atau apa-apa jenis pinjaman pilihan anda pada kadar faedah 2%. Jika
anda berminat untuk kembali kepada kami di Alamat e-mel ini
donegalgroupint@gmail.com Dengan maklumat berikut yang di bawah :.

Nama:
Nama keluarga:
negara:
bandar:
pekerjaan:
alamat tetap:
Tarikh lahir:
Poskod:
seks:
Nombor telefon:
Status perkahwinan:
Tujuan pinjaman:
Pendapatan bulanan:
Jumlah pinjaman yang diperlukan:
Tempoh pinjaman:
Waris:
Waris Nombor telefon:
Waris kekal Alamat:

Melampirkan Kad Pengenalan sah anda :.

Fatma Fatma June 23, 2017 at 12:51 PM  

BERITA BAIK BERITA BAIK BERITA BAIK !!!

Halo semua, saya Fatma dari Indonesia. Saya menasihati anda semua di sini tidak memohon pinjaman di mana-mana syarikat atau pemberi pinjaman di laman web ini, kebanyakan syarikat di sini adalah palsu, penipu dan penipuan, dan juga beberapa kesaksian di sini adalah palsu mereka adalah orang yang sama . Oleh itu, sila berhati-hati agar tidak menjadi rakan kongsi mangsa dari Indonesia. Saya ditipu empat kali kira-kira Rp 200,000,000 untuk yuran pendaftaran, yuran pemindahan, kos cukai dan kos insurans, setelah pembayaran ini saya tidak mendapatkan pinjaman saya, tetapi mereka meminta saya untuk membayar lagi dan lagi. Ini akan menarik minat Anda untuk Tahu ada undang-undang pembiayaan undang-undang atau peraturan kos ini dalam mendapatkan pinjaman dari mana-mana undang-undang pemberi pinjaman atau syarikat. Dia bersyukur kerana saya menerima pinjaman dengan cepat sebanyak $ 100,000 dari syarikat yang telah diperkenalkan oleh kawan saya. Syarikat pinjaman sebenar dan boleh dipercayai (SYARIKAT LOE THERESA). Mereka kini merupakan syarikat terbesar di AS, Eropah dan seluruh Asia. Misi dan komitmen kepada anda Syarikat Pinjaman Theresa didedikasikan untuk memudahkan impian dan membantu semua kita yang telah ditipu dan ditipu dalam proses mendapatkan pinjaman segera, memberikan anda perkhidmatan bertaraf dunia. Syarikat Pinjaman Theresa atau ejen pinjaman tahu apa yang sepatutnya berada di kasut anda dan mereka berusaha keras untuk tidak melupakan perasaan itu. Mereka akan mendapat kepercayaan anda dengan menyampaikan kepada anda maklumat yang perlu anda ketahui, apabila anda perlu tahu dan hak untuk menawarkan pinjaman (perniagaan atau pinjaman peribadi) dan perkhidmatan kewangan.

Saya sangat teruja untuk membantu negara saya mendapatkan pinjaman terhadap penipuan dan tidak lama lagi, e-mel saya adalah (feyzilfatma@gmail.com) atau (martinimarais1986@gmail.com)

Hubungi saya atau (theresaloancompany@gmail.com) untuk maklumat lanjut, saya bersedia membantu. Tuhan memberkati kamu semua.

Sila ambil perhatian: Tiada yuran pendaftaran, tiada yuran, tiada cukai, tiada insurans. Tuhan memberkati kita semua.

Fatma Fatma June 23, 2017 at 8:11 PM  

BERITA BAIK BERITA BAIK BERITA BAIK !!!

Halo semua, saya Fatma dari Indonesia. Saya menasihati anda semua di sini tidak memohon pinjaman di mana-mana syarikat atau pemberi pinjaman di laman web ini, kebanyakan syarikat di sini adalah palsu, penipu dan penipuan, dan juga beberapa kesaksian di sini adalah palsu mereka adalah orang yang sama . Oleh itu, sila berhati-hati agar tidak menjadi rakan kongsi mangsa dari Indonesia. Saya ditipu empat kali kira-kira Rp 200,000,000 untuk yuran pendaftaran, yuran pemindahan, kos cukai dan kos insurans, setelah pembayaran ini saya tidak mendapatkan pinjaman saya, tetapi mereka meminta saya untuk membayar lagi dan lagi. Ini akan menarik minat Anda untuk Tahu ada undang-undang pembiayaan undang-undang atau peraturan kos ini dalam mendapatkan pinjaman dari mana-mana undang-undang pemberi pinjaman atau syarikat. Dia bersyukur kerana saya menerima pinjaman dengan cepat sebanyak $ 100,000 dari syarikat yang telah diperkenalkan oleh kawan saya. Syarikat pinjaman sebenar dan boleh dipercayai (SYARIKAT LOE THERESA). Mereka kini merupakan syarikat terbesar di AS, Eropah dan seluruh Asia. Misi dan komitmen kepada anda Syarikat Pinjaman Theresa didedikasikan untuk memudahkan impian dan membantu semua kita yang telah ditipu dan ditipu dalam proses mendapatkan pinjaman segera, memberikan anda perkhidmatan bertaraf dunia. Syarikat Pinjaman Theresa atau ejen pinjaman tahu apa yang sepatutnya berada di kasut anda dan mereka berusaha keras untuk tidak melupakan perasaan itu. Mereka akan mendapat kepercayaan anda dengan menyampaikan kepada anda maklumat yang perlu anda ketahui, apabila anda perlu tahu dan hak untuk menawarkan pinjaman (perniagaan atau pinjaman peribadi) dan perkhidmatan kewangan.

Saya sangat teruja untuk membantu negara saya mendapatkan pinjaman terhadap penipuan dan tidak lama lagi, e-mel saya adalah (feyzilfatma@gmail.com) atau (martinimarais1986@gmail.com)

Hubungi saya atau (theresaloancompany@gmail.com) untuk maklumat lanjut, saya bersedia membantu. Tuhan memberkati kamu semua.

Sila ambil perhatian: Tiada yuran pendaftaran, tiada yuran, tiada cukai, tiada insurans. Tuhan memberkati kita semua.

Post a Comment

1. Berilah Teguran/Komen Walau Sepatah Kata..
2. Komenlah Dengan Nama dan Blog Sendiri
3. Boleh Guna Kod² Seperti Ini <b>, <i>, <a>

© Hak Cipta Terpelihara 2008 [:: AlmansuQie ::]
http://almansuqie-tips.blogspot.com
Template Designed By: AlmansuQie™

Paparan Lebih Kemas Dengan Firefox